Uge 43 – 2012

LSP C-stævne dressur
NFRK D-stævne spring

Lørdag nat omstiller vi urerne til vintertid. Uret skal sættes en time tilbage, så nu bliver det endnu tidligere mørkt :0(

Og HUSK at når det bliver tidligere mørkt er det vigtigt at såfremt du rider til skov eller på vej at være iført reflekser så andre traffikanter kan se at du er der og at du er til hest.

Emma Nymand og Kinski Wee har været til JBK og er ved at finde formen efter en længere skadespause. I det fynske efterår red Emma sig til bla. en 8 og en 10.plads i de stærkt besatte klasser.

Springkurset med Thomas Pihl er udsat til 17. november med sidste tilmelding 9. november, så det kan nåes endnu, hvis du ikke har fået meldt til!

Lørdag blev der knoklet i så flisearbejdet i ridehuset blev færdigt. Vi håber i vil nyde resultatet. Der ligger stadig sand på fliserne, men det er for at fugerne kan sætte sig i løbet af de næste par uger, og vi derved hele tiden har mulighed for at feje sand i. Så står du der en dag og ved ikke hvad du skal få tiden til at gå med er du velkommen til at feje sand i eventuelle huller. Der var andre der også var flittige, så ved samme lejlighed blev alle spejlene pudset (tak Lenette) og vinduerne blev fejet ned samtidig med at de ældgamle julestjerner forsvandt under en gang hvid maling (tak Rita og Bjarne)!

På forsiden er nu kommet op med årets jagtdatoer – hold selv øje. Klubben kan desværre ikke vide hvornår jagten er lige omkring stald, ridehus, baner eller folde!

Hvis man enten skal skynde sig eller ikke har fået muget ud længe, så har vi netop modtaget bevis for at det sagtens kan lade sig gøre at jonglere med 2 trillebører ;0)

Ved weekendens springstævne i Fakse er der ved deadline desværre ikke opdateret på live.rideforbund.dk, så vi har desværre ikke mulighed for at bringe nyt om klubbens ryttere, hvilket er super ærgeligt da både Maria Nielsen, Linda Thilqvist, Louise Pedersen og Charlotte Scharf er til start søndag. Lørdag er dog opdateret og her kan vi se, at Marlene Piil Nymand og Christian igen har fundet lysten til at springe – de fik o fejl i ULC, Maria Nielsen og Weronica fik en flot 3. plads i LB* ud af 31 startenden og Charlotte Scharf og Winka Ask vandt LA*. Tillykke med placeringerne ;0)

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Kitt Ålborg , Christina Jensen, Trine Fisker og Sascha Beck Petersen – TILLYKKE!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2012. Bogmærk permalinket.