Uge 45 – 2012

FKR D-stævne dressur

Nu er året jo ved at gå på hæld, men skal vi ikke prøve om vi kan runde 60.000 besøgende på klubbens hjemmesiden og måske også 65 likes inden nytår?

HUSK – mandag er sidste dag for tilmelding til klubbens julefrokost.

Siger billedet her bare ikke alt! Der er ingen løse hunde eller børn hos os ;0)
Der er ingen løse hunde eller børn hos os

Advendts-stævnet nærmer sig også med hastige skridt – husk at minde venner og bekendte om at der skal meldes til inden 17. november. På med hjelmen og springvesten. Det bliver et herligt stævne med masser af julestemning.

I Skrivende stund er der desværre hverken resultater fra SYR eller FRKS – så vi kan kun x fingre for at det er gået klubbens ryttere godt. Tilgengæld ved vi at Trine Fisker og Winston ved stævnet på Heslegaard fik det halve B med hjem. Tillykke med det ;0)

Ved weekenden ponylandsstævne i Hedensted og Omegn red Sabrina Pilemand og Orchids Tigertail sig til en fornem 6. plads i fredagens PRI. Lørdag og søndag landede de desværre på de utaknemmlige pladser som 1. uplacerede.

Rosenparaden for afgående ponyryttere blev i lørdags afholdt i Hedensted. Emma Nymand var udvalgt til at skulle holde talen til alle de ryttere som desværre falder for aldersgræsen i år. Vi har netop modtaget billeder af 3 af vores lokale ryttere som var tilstede: Sabrina Pilemand, Helene Lasse Christensen og Emma Nymand samt et billede af den smukke rosen-roset de modtog som “bevis” på at ponytiden for altid er overstået.

billede af den smukke rosen-roset de modtog som "bevis" på at ponytiden for altid er overstået billede af den smukke rosen-roset de modtog som "bevis" på at ponytiden for altid er overstået
Sabrina Pilemand, Helene Lasse Christensen og Emma Nymand

Ugens lykønskning skal gå til Benedikte Piil – Tillykke ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2012. Bogmærk permalinket.