Uge 53 – 2015

Torsdag Nytårsaften
Fredag 1. januar og 2016 er i gang.

Hold nu op….. så gik den jul. Og hvilken varm jul var det? Det var 10 graders varme, ingen sne, stadig ingen strømper på, men til gengæld har vi fået vand…….. det er jo enorme mængder der er landet og uanset hvor gerne vi vil have tørre folde og gode baner, så har vi INGEN chance for at gøre det. Øv- at vi ikke kan ride uden når nu vejret er så smukt.
Men i har haft en herlig jul? Vi har samlet lidt billeder fra julen blot for at mindes.

Der er allerede nu lagt indbydelse ud til årets generalforsamling som er torsdag 11/2-2016. Der ligger kontingentopkrævnings-brev på forsiden også. De der har meldt deres mailadresse til kasseren vil få sendt den vej igennem. Vi opfordrer endnu engang til at sende Hannibal en sms på 40159283 for at oplyse mail-adressen, klubben kan faktisk spare 8 kr. pr medlem hvis du melder tilbage.

Proprositionerne til årets klubmesterskaber er ved at blive godkendt og skulle inden længe være tilgængelige på go.rideforbund.dk og her på siden også.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Louise Svendsen og Emma Nymand. HYP HYP HURRA Smiley

Bestyrelsen vil gerne ønske Rigtig glædelig jul og glædeligt nytår. Vi glæder os til endnu en sæson i vores herlige klub med dig som medlem.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2015. Bogmærk permalinket.