Uge 46 – 2012

NFRK D-stævne dressur
SAR springkursus ved Thomas Pihl Jensen lørdag fra 9 – 13
SAR Julefrokost lørdag fra kl. 18.00

Der er nu tidsplan til lørdagens springkursus hos Thomas Pihl Jensen. Det kan ses på forsiden eller på whiteboard tavlen i ridehuset. HUSK at ridehuset er lukket i de timer.

Vi er så småt ved at gøre klar til jul og julefrokost. Vi henstiller til at de opstillede pynteplateauer får lov til at stå i fred ,0) Det er nok se men helst ikke røre ….. ihvertfald ikke alt for meget ;0)

HUSK at der er sidste tilmelding til klubbens julespringstævne denne uge. Vi håber vi får din anmeldelse – alle kan være med da højderne ikke er skræmmende høje med mindre du selv ønsker det!

Bestyrelsen har haft møde med Sikkerhedsudvalget, som har bedt os om lige at minde om at vi har sikkerhedsregler. Så måske var det tid lige at skimte ned over dem hvis du skulle have glemt dem. Klubben har nu også udfærdiget en børnepolitik, som skulle være på hjemmesiden snarest.

Fra Emma Nymand har vi modtaget en lille rettelse til hendes resultater ved JBK. Emma og Kinski Wee blev nr. 8 og 9 i de indledende klasser og nr. 9. i Finalen.

Som opfølgning på sidste weekends historie om at Trine Fisker og Winston havde opnået deres halve B kan vi nu berette at ved weekendens stævne i SOLRØD fik de den sidste halvdel hjem. Tillykke med B-ponyen ;0)

Ved sidste weekends stævne i Fladså red Ida Christiansen og Fønix Elsa sig til sejr i både LA1 og LA3. Tillykke.

Distriktets ranglister er nu endelig opgjorte og det er så flot at så mange SAR ryttere ligger så flot placeret. For hest spring red Maria Nielsen og Weronica sig ind på en flot 2. plads. Det samme gjorde Sabrina Pilemand og Orchids Tigertail i pony dressur, hvor Trine Fisker og Julie ligger i top 10. På hestenes dressurrangliste red Lenette Lundqvist og Bøgelys Corona sig til en flot flot 1. plads, mens både Michelle Johansen, Trine Kristijansdottir og Kathrine With ligger i top 10.

Ugens fødselsdagshilsen skal gå til Katja Nielsen og Lasse Mogensen. Tillykke begge 2 ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2012. Bogmærk permalinket.