Uge 1 – 2016

Nytåret har lagt sig – vi er nu inde i 2016. Kong Vinter har i den forgange weekend fået et godt tag i os og holder måske fast et par dage endnu.
2016 skal være et godt år for klubben med en masse aktivitet. Vi håber at du som medlem har lyst til at komme med  indput til bestyrelsen så vi kan  finde på en masse spændende ting til fælles glæde.

Vi starter ud med nytårskur på Wellness – mandag den 11. januar kl. 19.30 indbydes du til champagne og kransekage og til at byde nytåret velkommen helt stille.

Så kommer der jo fastelavn (dato ej fastsat endnu), generalforsamling den 11. februar, og jagten er gået ind på at finde dommere og banebyggere til årets klubmesterskab som ligger den 28. og 29. februar. Se så var der jo allerede gået 2 måneder og med masser af aktivitet.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til: Simone Mikkelsen, Cecilie Møller Pedersen og Gitte Johanne Olsen. HYP HYP HURRA 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2016. Bogmærk permalinket.