Uge 2 – 2016

Der er fortsat ingen stævner i D5, men vi har netop lagt proprositioner op til årets klubmesterskab, lige som proprositionerne til årets SydhavsCup er sendt til godkendelse, så det begynder at ligne forår…… Eller forår er måske så meget sagt med det frost og snevejr vi har haft i den forgange uge, og som DMI siger fortsætter. Men netop frosten giver jo nogle smukke smukke dage, og især morgerne er forrygende.

Mandag den 11. januar inviterer wellnessen til nytårskur med champagne og kransekage. Alle er velkomne – lyset slukkes kl. 19.30!

Der er blevet lagt  flis i ridehuset og folk har taget rigtig godt i mod blandingen. Tak til alle de frivillige hænder og øjene som hjalp før og under processen. Det er netop al det der gør at en frivillig forening som vores kan køre rundt år efter år efter år 🙂

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Sofie Berg, Karina Romme og Michael Christiansen – HYP HYP HURRA 😉

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2016. Bogmærk permalinket.