Uge 51 – 2012

4. søndag i Advendt
Lille juleaften.

Julen nærmer sig med hastige skreidt. Juniorudvalget holdt i søndags julehygge i tutten, hvor ca. 20 personer mødte op til hygge. Det er dejligt at det stadig er muligt at samles og ønske hinanden en glædelig forjul. Juniorudvalget holdt i søndags julehygge i tutten, hvor ca. 20 personer mødte op til hygge

Reglementet for 2013 ligger nu klar på DRF´s hjemmeside. Sørg for at tjek op inden 1. stævne som er den 26. januar i henholdsvis Faxe og Nykøbing F.

Klubben havde ikke som klub nogen deltagere med i Sakskøbing Handelstandsforenings juleoptog, og så alligevel for Morten Dunch havde spændt hans 2 fantastiske Shire-heste for Krenkerups smukke øl vogn, og vi er så heldige at kunne vise hvilket syn kusken har på sådan en snedækket dag. Ivan og Brutalis på vej til juleoptog.

Ugens fødselsdagshilsen skal gå til Charlotte Kozeluh

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2012. Bogmærk permalinket.