Uge 24 – 2009

Sjællandmesterskab for Ungryttere i Kongelunden – Rikke Strate og Cantanit bliver nr. 3 – TILLYKKE
Sjællandmesterskab for Ungryttere i Kongelunden

Husk sidste tilmelding til Foredrag på Saxenhus

Monica Skibsted rider DM A-finale i spring for juniorer.

Ideen til denne nyhedsside kom først i uge 24, derfor kommer nyhederne fra tidligere i år, blot opremset i helt tilfældig rækkefølge, og desværre er Hannibal blevet ældre så hukommelsen er ikke hvad den har været, hvorfor der sagtens kan være ting som er desværre ikke er med ;0)

Generalforsamlingen er som vanligt vel overstået med al den hygge vi kender.

Årets første konfirmander er Emma Nymand, Sofie Vennike og Julie Kruse. Håber i havde en fantastisk dag piger ;0)

Daniel Christensen og hans kæreste er blevet forældre til en lille pige. Tillykke

Bo Nymand er fyldt 50 år og det sammen er Peter Pedersen – Tillykke til de voksne ”drenge”

Bjarne og Dorit har efter et halvt års venten endelig fået byggetilladelsen – HURRA!!!!

Mange af Kjeldmosegaards ”gamle” opstaldere har fået nye heste efter branden: Christina Jensen har fået Firfod Zulaima, Tanja Lohse har fået Loulou Sjælstofte, Hans Herman og Randi har fået Chili F, Pia og Simone Mikkelsen var i Spanien efter Bella Finata, Bende Herneth har fået Jaike Cecilie Pedersen har fået Carola og Camilla Ødegaard tabte endnu engang sit hjerte til Firfod Fricazt og købte ham tilbage igen og Maria Stryhn Larsen har købt den skønne Almira. Alt mulig held og lykke med de nye heste og tillykke herfra!

Monica Bugge Skibsted og Looing Lucy gennemførte deres første Grand Prix springen på 1, 40 m i Belgien – DET ER SÅÅÅ HØJT!
Monica Bugge Skibsted og Looping Lucy - 31. maj 2009

TV 2 øst laver et indslag om klubben på halvårsdagen for branden. Det er et rigtig fint indslag som kan ses på deres hjemmeside. Se hele indslaget her

Mette Kozeluh starter landsstævne i Military på Kasernen

Der er tirsdagshygge i forbindelse med springtræningen – Dorit kommer nærmest hver gang med de berømt kanelsnegle som turen forbi ridehuset er ikke forgæves.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2009. Bogmærk permalinket.