Uge 1 – 2013

Nytårsaften
1. nytårsdag

Et år slutter og et andet begynder – 2013 er skudt igang. Vi håber i kom godt ind i det og at i er klar til de udfordringer som 2013 må bringe! Bestyrelsen vil gerne ønske jer alle sammen et rigtig godt nytår og en glædelig bagjul.

Nyhederne for 2012 – og dem var der mange af – de er nu at finde under nyhedsarkivet.

Der vil inden længe blive sendt kontingents-opkrævninger på medlemsskab ud. Du bedes venligst oplyse hvis du ikke længere ønsker at være medlem af SAR eller hvis du kunne tænke dig at blive medlem. Dette kan meddeles enten via hjemmesiden her eller ved at maile til kassereren hannibal@hansen.mail.dk

Vi håber at 2013 bliver et spændende år i Sakskøbing Rideklub. Vi ved jo allerede nu at der vil blive afholdt Sydhavscup i samarbejde med LSP, vi ved også at der er C-stævne i september, vi ved også at der i starten af året vil blive afholdt bingo i tutten, der vil forhåbentlig også være fællesspisninger hen over året, og vi ved også at alle vore dejlige medlemmer vil være med til at sætte deres præg på klubben og det liv vi lever med og for vores heste. Glæd jer – det gør vi ;0)

Ugens lykønskninger skal gå til Malou Carlsen, Emma Nymand og Simone Mikkelsen – STORT TILLYKKE TIL JER ;0)

OBS! fra webmaster.
På grund af opdatering af serverne hos udbyderen der varetager alle kontaktformularer, gæstebogen og rangliste indberetningerne, her på siderne, vil disse formularer være utilgængelige indtil d. 8. januar 2013. Jeg beklager meget den ulejlighed dette vil medføre og håber på din forståelse. :0) Palle

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.