Uge 2 – 2013

Foråret ER på vej. Se blot disse nyfødte dyrebørn som netop er kommet til verden på Hannibals arbejdsplads.
nyfødte dyrebørn på Hannibals arbejdsplads nyfødte dyrebørn på Hannibals arbejdsplads

Der vil snart blive inviteret til Banko i Tutten med fantastiske gaver. Hold øje med hjemmesiden eller via opslag i klubben.

HUSK at oplever du noget spændende iår eller noget du bare synes kunne være hyggeligt at dele med os andre, så sende endelig nyheden til os. Læg også gerne et billede ved og skriv også gerne hvis billedet må lægges op på klubbens facebook side. Den opdateres for så vidt også én gang ugentligt.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Gitte Olsen og Karina Romme. Tillykke.
I sidste uge glemte vi at ønske tillykke til Celine Boesen – undskyld Celine og STORT tillykke herfra ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.