Uge 4 – 2013

FKR C-stævne spring
SAR Banko

HURRA!!! Stævnesæsonen er nu igang. Årets første stævneweekend i D5 er i den kommende weekend. Herligt!!! Dog er det trist at NFRK har måtte aflyse deres C-stævne i dressur i weekenden. SAR´s stævne udvalg håber godt nok ikke at trenden med for få tilmeldinger holder resten af året.

A PROPRO stævner….. Så tjek lige her! Billederne viser årets deltager-roset ved vores klubmesterskaber samt vinder-rosetten. Er de ikke fine? Der er bestilt 60 deltager rosetter, så husk at få meldt til mesterskabet. Der er allerede nu proprositioner tilgængelige og selv om der først er sidste tilmelding 25. februar MÅ man altså gerne melde til allerede nu ;0)
årets deltager-roset ved vores klubmesterskaber årets vinder-roset ved vores klubmesterskaber.

Kontingenter er blevet sendt ud den 19. januar – skulle du mod forventning ikke modtage din opkrævning i denne her uge, så kontakt venligst kassereren.

Det har været en rigtig kold uge vi har været igennem og der siges at det fortsætter. Husk at nyd sneen – her er en rytter på snevejrs-tur og fik en fantastisk oplevelse ud af det.
Til gengæld skal vi også huske at klæde os ordentligt på når det er så koldt. I fredags var et indslag i Vejret, TV2 hvor der blev fortalt at ved 5 graders frost forsvinder 75% af kroppens varme ud gennem vores hoveder…… Vidste i det? Det er jo vildt at tænke på, så husk: PÅ MED HUEN! Vi ryttere er jo alligevel vant til at se hinanden med flat hår ;0)

På søndag skal der spilles Banko!!!!! På opslaget står der ikke noget om at man skal melde sig til – dog ville det være herligt hvis man lige gav lyd fra sig, enten på facebook ( her holder Maria Stryhn øje med det) eller i stalden ( her holder Hannibal øje med det) eller ved at sms til 40159283. Disse små bemækrninger skal sikre at der er kage og bankoplader nok til de forhåbentlig mange der kommer.

Ugens enlige fødselsdagshilsen skal gå til Hannibal. TILLYKKE

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.