Uge 3 – 2016

Fortsat ingen stævner i D5

Så er det blevet vinter, altså sådan rigtig vinter med lidt sne 🙂 Det er fantastisk og hestene nyder det på folden og de af os der kan nyder at ride ude i det også. Vejret har været så smukt, så lur mig om ikke der er lavet mange lækre billeder af vores smukke dyr hen over weekenden.

Stævnerne fremt til september måned er blevet tildelt af distriktets stævnekoordinator og kan nu ses her på hjemmesiden under stævner –> stævnekalender.
For jer som ikke ved hvordan det helt fungerer og måske synes at vi liiiiige kunne  vælge en anden weekend eller lægge et ekstra stævne ind, så er det således at alle klubber på hele sjælland (ja – du læste rigtigt; Hele Sjælland) skal have søgt deres ønskede stævner inden en vis dato. Så mødes alle koordinatorerne fra distrikt 1 – 5 og fordeler først C-stævner og herefter D-stævner således at man mindst muligt lægger stævner oven i hinanden hvis klubberne er for tæt på. Og ja – der er SINDSYGT mange stævner på  sjælland og i distrikt 5 og derfor kan det ikke undgåes at nogle bliver aflyst hen ad vejen fordi stævneryttere kan ikke ride stævner hver weekend, og som det har været de seneste år er der nok 5 stævner pr. weekend fordelt på sjælland og øerne. Det er super ærgeligt at man bruger rigtig meget tid på planlægning af stævner og klargøring af stævner når  der  så ikke kommer tilmeldinger nok. Derfor har SAR i år også kun søgt 1 dagsstævne i juli og i september. Men vi håber naturligvis på at vores stævner bliver lige så velbesøgte som de plejer.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Hannibal. Hyp Hyp Hurra 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2016. Bogmærk permalinket.