Uge 8 – 2013

LSP C-stævne dressur
SAR Torsdag kl. 19.00 – Generalforsamling
SAR Lørdag kl. 14.00 – Fastelavnsarrangement

OBS! der er ændring i undervisningstiderne. Anders starter undervisning kl. 16.00 mod tidligere kl. 17.00 om mandagen.
Bestyrelsen henstiller til at undervisere om at sørge for at meddele bestyrelsen hvis der er permanente ændringer, således at disse kan opdateres på undervisningsskemaerne i ridehuset og på hjemmesiden. Ved mindre ændringer over kortere perioder, bedes underviserne skrive dette på tavlen i ridehuset således alle brugere får disse oplysninger.

Der er stadig en del som ikke har fået betalt kontingent – HUSK det nu!

Vi glæder os til at byde jer velkommen til Generalforsamlingen på torsdag – klubben er vært ved en let anretning efter generalforsamlingen.

Fastelavns-arrangement bliver afholdt på Lørdag fra kl 14.00. Der vil være tøndeslagning i ridehuset dog på fliserne, men det kan godt larme lidt!!!

Janne Jensen begynder at benytte horsemannshiptiden søndag aften fra 18.00 til 20.00 indimellem. Kig forbi – det er noget helt nyt med med forhindringsbaner. Janne har vist beskrevet diciplinen lidt mere på vores Facebook-side! Janne skriver naturligvis på tavlen i ridehuset når hun benytter tiden.

Der er desværre i skrivende stund ingen resultater tilgængelige fra NOR hvor ellers en del af klubbens ryttere var til start. Til gengæld så er Trine Fisker og Ankulgård Rozitta blevet nr. 2 i LA4 i Hvalsø Rideklub. Tillykke til Trine herfra ;0)

Ved onsdagens aftenstævne i Faxe fik Michelle Johansen og Elverhøjs Alaika en flot debut i MB2. God skuldret Michelle – og tillykke med debuten!

Det kan stadig nåes at få en smuk vintertur hvis i er hurtige. God påklædning, og så ellers bare afsted.
God påklædning til en smuk vinterridetur

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Janne Bæktoft og Ida Christiansen – TILLYKKE PIGER!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.