Uge 10 – 2013

VOSK D-stævne dressur og spring

Bestyrelsen har i torsdags konstitueret sig og Maria Stryhn Larsen er vores nye Formand. Pia Mikkelsen er blevet næstformand, Charlotte Hannibal forsætter som kasserer, ligesom Aase Eriksen fortsætter som sekretær og Tanja Pless som menigt medlem.

Fordi så mange har meldt sig til Working Equstian har bestyrelsen givet tilladelse til at tiden udvides med en time om søndagen således at der kan startes kl. 17 mod kl. 18.00. Dette dog kun i det omfang at tilmeldingerne bliver ved med at være overvældende. Det er aftalt, at det stadig skal skrives på tavlen i ridehuset såfremt tiden benyttes. Er det på et tidspunkt ikke længere brug for den ekstra time, vil det være timen fra 17. til 18.00 der “leveres tilbage”.

Ved sidste uges stævne i LSP var resultaterne ikke tilgængelige da der blev skrevet kort nyt, men vi kan nu berette at Signe Knudsen Hemmingsen og Pepper havde en superflot debut i MB0 – det blev faktisk til en 2. plads og efter signende en rigtig glad og stolt rytter. Martin Umarus og High Zociety Firfod fik også en god start på stævnesæsonen idet kan i LA1 vandt klassen og blev nr. 3 i LA2. Linn Larson og Herluf Firfod tog sig flot af 2. pladsen i LA1. Tillykke til jer.

Ved denne weekends stævne i Nykøbing blev Louise Pedersen og Ozy nr. 2 i LB3, og Line Juliussen og Conair Row blev nr. 2 i LA1. Også et stort tillykke til jer ;0)

Blå himmel – hestene der hygger…… Er det mon ikke foråret der er på vej? Udendørsbanerne på Kjeldmosegaard er ihvertfald rigtig fine at ride på lige nu, så lad os håbe det varer ved til Klubmesterskabet – så kan vi få længere tids opvarmning til alle.
Blå himmel - hestene der hygger...... Er det mon ikke foråret der er på vej?

Ugens lykønskninger skal gå til Søren og Anette Bäcklund som fejrede kobberbryllup i lørdags, og til Louise Jørgensen og Tanja Lohse som fejrer fødselsdag i ugen der kommer. TILLYKKE alle sammen.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.