Uge 6 – 2016

SAR generalforsamling torsdag kl. 19.00

Det har været en mild uge, foråret er ved at nærme sig og det er 2 af klubbens første arrangementer også. Der er nemlig generalforsamling på torsdag og sidste weekend i måneden er der klubmesterskab. Vi håber at rigtig mange kommer forbi til generalforsamlingen som sædvanen tro byder på mad og lidt at drikke og forhåbentligt en masse hygge når først den officielle del er overstået.

Klubmesterskaberne er også ved at blive fyldt godt op, dog mangler der ryttere til springningen så skub endelig til de der gør sig i den del af sporten, så kender du nogen fra andre klubber er de jo velkomne til at melde til de øvrige springklasser. Håber i vil hjælpe os med at få fyldt søndagen godt ud.

Ved C-stævnet i Slagelse red Trude Hestengen og Strandagergårds Deluxe videre på sidste uges gode takter og sejrede endnu en gang i LA1 – denne gang med 77,22%. Stort tillykke 😉

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Marianne Jensen – HYP HYP Hurra 😉

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2016. Bogmærk permalinket.