Uge 11 – 2013

SAR Klubmesterskab – dressur lørdag, spring søndag
SAR Sponsorfrokost søndag kl. 13.00
D5 årsmøde mandag – bestyrelsen deltager
Fritidssammenslutningen generalforsamling tirsdag – bestyrelsen deltager

Hans Herman er kommet galt afsted og springningen er derfor pt på standby. Vi er sikre på at Hans Herman har og vil kontakte alle jer der plejer at få undervisning når han er på dupperne igen. Indtil da, vil vi blot minde om at tirsdag aften stadig “tilhører” springrytterne, hvorfor i selvfølgelig er velkomne til at sætte spring op!

I weekenden er der som i nok alle ved KLUBMESTERSKAB. Vi har hårdt brug for hjælp til banepersonale om søndagen – meld meget gerne tilbage. Det er ikke så mange timer det drejer sig om, så vi håber at forældre eller andre som er der for at kigge på gider give en hånd med. På forhånd tak for hjælpen!

Torsdag skulle vi gerne være klar med tider til weekendens stævne. Selv om det lader til Kong Vinter igen har slået til, slår Stævneudvalget koldt vand i blodet og håber at foråret melder sin ankomst således at vi kan varme op uden for. Men som sagt – vi holder øje med vejrudsigten og tager stilling når vi nærmer os torsdag aften.

Så er der begyndt at komme rosetter hjem til årets Sydhavscup – er de ikke flotte? Vi har allerede nu lagt proprositioner og pressemeddelese ud på distriktets hjemmeside og naturligvis vores egen, så husk at sætte x i kalenderen så DU får meldt til;0)
Rosetter til årets Sydhavscup

Ugens enlige fødselsdagshilsen skal gå til Linda Thilqvist – TILLYKKE!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.