Uge 12 – 2013

SYR D-stævne dressur/spring
SAR workshop om bid lørdag

Vi har netop lige afholdt klubmesterskaber i både spring og dressur. Og hold da ellers op en weekend! Vi blev forkælet med rigtig mange fantastiske deltagere, supergode ridt, søde og forstående officials, dejlige publikummer og herligt humør over hele linjen. Samtidig er vi velsignet med nogle “kokke” som gør at vi kan sælge lækker lækker mad henover hele weekenden. SÅDAN de damer – vi håber i fortsætter i det uendelige ;0)
Det er dejligt at være vært ved et sådan arrangement! Stævneudvalget lægger naturligvis en del arbejde i forberedelserne for at det skal blive afvilket så smertefrit som muligt, og med optimal hygge for alle. Men altså uden JER ville disse anstrengelser jo aldrig bære frugt!!!! Det er så fedt at i gider bakke op om disse mesterskaber – TAK skal i have ;0)

Vi har taget en del stemningsbilleder fra weekenden – men hvis nogen af jer har taget “rigtige” billeder fra klasserne, præmieoverrækkelserne eller af andet sjovt så vil vi rigtig gerne have lov til at lægge dem op her på hjemmesiden. Der bør jo være et galleri så dette herlige mesterskab ikke går i glemmebogen. Sig endelig til – og send gerne billederne direkte til webmasteren så vil han klare ærterne for os! Men tjek lige hans manual på forsiden af hjemmesiden – så er du sikker på at du sender billederne korrekt afsted.

Sådan en mesterskabsweekend ender jo også ud med at vi har fået nye mestre: KÆMPESTORT TILLYKKE til Julie Østergaard som vandt ponydressuren, stærkt efterfulgt af Vicky Pejter Larsen og Cecilie Andersen. Tina Jeppesen vandt hestedressuren foran Lenette Lundqvist, Tanja Lohse, Michelle Johansen, 2 x Sabrina Pilemand og Pixi. I springningen for pony vandt Caroline Høj, og i hestenes klasse vandt Julie Kruse foran Camilla Jørgensen.

Skilte-sponsorerne har også været inviteret til frokost i søndags. De kom, spiste en fantastisk 4-retters frokost kreeret af Bende Herneth, og forlod klubben med smil på læben og fyldte maver. Dejligt at vores sponsorer vælger at tage imod invitationen – vi er så glade for at de støtter klubben året igennem og synes derfor det er så vigtigt med netop denne frokost.

Nu nærmer foråret sig – iflg. kalenderen ihvertfald. Og forår er lig med konfirmationer…… Kender du et medlem som skal konfirmeres iår? Giv venligst Hannibal en mail så den søde konfirmand kan få sin gave. Hannibal kan kontaktes på hannibal@hansen.mail.dk

På Lørdag er der bidworkshop på SAR. Det er så vidt vides stadig muligt at deltage i foredragene om formiddagen – men se mere her på hjemmesiden eller på facebook. PGA af workshoppen vil ridehuset være lukket fra kl. 12.30 til 17.00. Det vil naturligvis være muligt at benytte ridehuset både før og efter.

Ugens enlige fødselsdagshilsen skal gå til Emily Lundqvist som fylder 18 år i år. TILLYKKE MED DEN STORE DAG!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.