Uge 8 – 2016

SAR klubmesterskab spring og dressur
SAR Sponsormiddag søndag kl. 13.00

Så går vi ind i den sidste uge  af vinteren – og her den sidste weekend i februar skal vi afholde Klubmesterskab i både spring og dressur. Alle segl er sat til for at det skal blive et skønt stævne og vi håber at i glæder jer lige så meget som vi andre gør. Det er lidt som når foråret nærmer sig cirkus….. Så vil man gerne igang igen  🙂

Der sker som sædvanligt en masse ting i klubben – lige nu er der invitation ude til foredraget KORREKT RIDNING. Det finder sted den 2. april i Tutten og  er med Niels Erik Bøckmann. I kan læse meget mere om kurset og om tilmelding m.m. på forsiden.

Foråret, som iflg. kalenderen starter 1. marts er for klubbens vedkommende også lig med SydhavsCup. Proprositionerne er godkendt alle steder, og det er allerede nu muligt at melde til på GO.rideforbund.dk, og det skal nævnes at da ugens korte nyheder blev skrevet havde proprositionerne været åbne en dag, og der var allerede 6 tilmeldte den individuelle cup for hest dressur og 7 i holdkonkurrencen i dressur. Så tøv ikke hvis du vil være med – vi tror der bliver run på tilmeldingerne fra NU af.

Referatet fra generalforsamlingen ligger også nu på hjemmesiden, lige som billederne af Michael Christiansen som fik Paul Kruses Vandrefad og Signe Johansen som fik årets Skulderklapspokal.

Springstævnerne er også  gået igang og som vanligt havde Fakse en masse ryttere til start ved deres stævne og denne weekend ingen undtagelse. Josefine Voss Madsen og Honey DeLuxe var til start i 2 LA klasser søndag og kom godt i gang med sæsonen, med ridt lige uden for placering.

Ved NOR´s stævne var SARs ryttere også til start og i LC1 vandt Pernille Mortensen på Skærgårdens Run Away Love, mens Annielle Clausen og Don Poblano fortsætter de flotte takter fra sidste år og sejrede i LA6. Lotte Postborg og Landiano har også  trænet hårdt hele vinteren og var sammen med ekvipagens træner Lasse Hestengen blevet enige om at det måtte være tid for Lottes debut i MA1…… og hold nu op for en debut!!!! Ekvipagen vandt med knapt 3% ned til nr. 2. Stort tillykke til de 3 seje piger  🙂

ugens fødseldagshilsner skal gå til Jeanne Bonde og Marie Louise Abrahamsen – HYP HYP HURRA  🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2016. Bogmærk permalinket.