Uge 13 – 2013

NFRK C-stævne spring
SAR Udvalgsmøde i Tutten mandag kl. 19.00

Er foråret ikke snart på vej? Disse 2 billeder ville have været fantastiske hvis de var fra december, men de er fra i onsdags……. ØV ØV ØV – vi vil ud og bruge banerne!
Disse 2 billeder ville have været fantastiske hvis de var fra december, men de er fra i onsdags Disse 2 billeder ville have været fantastiske hvis de var fra december, men de er fra i onsdags

Påsken er på vej – i år klubbens påsketur udsat til vejret bliver lidt mere forårsagtigt – hold øje med hjemmesiden og facebook.

I lørdags var et fint kursus i klubben med masser af glade deltagere. Selv om vejret også her spillede en rolle og gjorde at flere måtte melde afbud, fik de der kom en masse inspiration med hjem.

I sidste uge indsneg sig en fejl i nævnelse af årets klubmestre, eller ikke så meget klubmestrene som alle var korrekte, men nr. 2 i hestenes springklasse var ikke Camilla Jørgensen, men retteligt Signe Johansen. Undskyld fejlen Signe, og kæmpe stort tillykke med den flotte 2. plads.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Ida Marie Henningsen, Lenette Lundqvist og Lisbeth Teilgaard – Tillykke til jer ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.