Uge 14 – 2016

MLR D-stævne spring/dressur
SAR arbejdsdag lørdag

Ih altså – foråret er da rigtig på vej nu med masser af dejlige lune eftermiddage og smukke solop- og nedgange. Det er en fantastisk tid vi er vidne til, og  inden længe til hele skoven være fyldt af knopper til glæde for os alle.

Foråret er også lig med start på udesæsonen, og for at SAR er klar til afholdelse af årets stævner og blot for vores egen skyld også, så er der arbejdsdag på lørdag, hvor der ryddes op, repareres og males. Det bliver så fedt og de af klubbens medlemmer som ikke står på Kjeldmosegaard er mere end velkommen til at deltage. Vi spiser frokost sammen kl. 13.00 og satser på at vi er færdige når der er ryddet af bordet. Mød glad op  🙂

I lørdags var der spændende foredag/debat omkring korrekt dressurridning med overdommer Niels Erik Bøckmann som foredragsholder og tovholder. Det var en spændende eftermiddag, hvor der blev talt om nogle gode emner, og kursusudvalget har på fornemmelsen at folk generelt var ret godt tilfredse med arrangementet.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Pernille Mortensen og Louise Pedersen –HYP HYP HURRA  🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2016. Bogmærk permalinket.