Uge 15 – 2016

LFHR Trec
FKR C-stævne dressur

Vi har i den forgangne weekend afholdt arbejdsdag på Kjeldmosegaard, og hold nu op hvor  fik vi lavet mange herlige ting. Ting som kun opstaldere vil opdage, men for andre vil de opdage at dressurhegnene er vaskede, at spejle er pudsede, at der er samlet sten, at porten inden længe får en ny skinne at køre på og inden længe vil i også opleve at springbanen står nymalet, og med en hel del nye ting. Vi glæder os så meget til den skal ud på græsset og være genstand for misundelse  🙂 Det blev en dag med masser af hygge og grin, med masser af godt og solidt arbejde og en hyggelig frokost.

På MLR´s hjemmeside står der at stævne i den forgangne weekend var aflyst, men det ved vi ikke passer fordi vi har blandt andet fået at vide at Cecilie Andersen og Eclipse igen kom hjem med 2 røde rosetter i LD2 og LC2 ligesom vi også ved at Sophia Pedersen og Speedy fik 2 flotte 0-runder i henholdsvis 60 og 70 cm spring og en 3. plads i LD-dressur. Tillykke til de 2 dygtige piger og så kan vi kun beklage at det ikke er muligt at finde resultater fra MLR´s stævne hverken på hjemmesiden eller på de Sociale medier. Beklager at vi ikke kan nævne flere fordi vi ved at SAR har haft en bunke dygtige ryttere afsted.

Næste weekend er der landsstævne i dressur i Solrød, og Sakskøbing Rideklub er flot repræsenteret idet både Trine Kristjansdottir, Lotte Postborg (endda med landsstævnedebut), Vicky Pejter Larsen og Lenette Lundqvist er til start. Det er så super flot – held og lykke.

Næste weekend er også weekenden for DRF´s årlige repræsentantsskabsmøde. Klubben er præsenteret ved Formand Maria Stryhn Larsen og kasserer Charlotte Hannibal, så deltager i  workshops hele lørdagen og naturligvis også deltager i selv Repræsentantskabsmødet søndag.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Line Juliussen og Rikke Karkov. Tillykke og hyp hyp hurra  🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2016. Bogmærk permalinket.