Uge 16 – 2016

NOR D-stævne spring/dressur
DØLLE (Py-ha der er mange tunge hoveder den næste weekend. 🙂

Så er vi kommet igennem en spændende weekend med forbundsdag og repræsentantsskabsmøde i Dansk Rideforbund. Der var mange gode workshops og foredrag og et par ting til afstemning under selve repræsentantsskabsmødet herunder bla. Ændring af kontingentsstrukturen.
Under selve debatterne kan man høre hvor vigtigt det er at vi, klubberne under DRF, har mulighed for og lyst til at ytre sig, og fordi SAR jo deltager hvert år kan vi jo ikke forstå at så få andre klubber i vores distrikts ikke kommer til denne weekend, hvor der er mulighed for at netværke på kryds og tværs, høre det sidste nye, hvad rør sig, og i år hvor der var flere rigtig gode workshops at vælge imellem var det næsten ærgeligt at man kun kunne vælge 3 frem for 5……..

SydhavsCuppen er lige om hjørnet – husk der er sidste tilmelding på lørdag. Hjælpere vil vi også rigtig gerne have, så hvis du har tid bare nogle timer så skrive eller ring endelig til Hannibal på 40159283J

Det er nu officielt meldt ud fra Distriktsbestyrelsen at Sakskøbing Rideklub bliver vært for distriktsmesterskaberne i dressur for både hold og individuelt J Vi glæder os, og er sikker på vi sammen kan løfte opgaven med 2 mesterskaber samme weekend, så sæt x ved weekenden den 10 og 11. september 2016.

SAR har haft springhold til breddestævne i NSPR, og de 3 seje piger vandt og er nu klar til Finalen på Vilhelmsborg senere på året. Tillykke til Sophia Pedersen, Isabella Sørensen og Emilie Rytter 🙂

I Solrød debuterede Trine Kristjansdottir og Spanggårds Nephew i MA2 og her fik den unge ekvipage den halve DM-kvalifikation i hus. Ved samme stævne var Vicky Pejter Larsen og Herzog Højrig lige ved og næsten da de i MB1 blev flotte 1. uplacerede i et stærkt felt. Stort tillykke til jer begge 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2016. Bogmærk permalinket.