Uge 18 – 2016

LFHR Breddedag
RØSK D-stævne dressur/spring
SAR SydhavsCup

I vores klub er alt nærmest ved kun at handle om SydhavsCup – der er nemlig kun en uge til at vi skal afholde den indledende runde af denne populære Cup. Så vi er i fuld sving med at lave frikadeller, bage morgenboller, finde folk til at bage, andre til at hente cafevarer, finde folk til hjælpere og få alt organiseret. MEN det fede er at vi glæder os så meget til at skulle byde velkommen til 151 ekvipager, som alle forhåbentligt glæder sig lige så meget som vi gør.

Derudover har vi også fået samlet en hold på 16 skønne piger som har meldt til Ladywalk – 3. år i træk at Sakskøbing Rideklub er repræsenteret, og hvor vi får talt og grint en masse og talt om alt muligt. I år er der nye piger med og vi glæder os så meget til at skulle nyde en majaften i hinandens selskab,.

Ved stævnet i SYR er der desværre ikke kommet resultater på springdelen, men i dressur var SAR rytterne seje og vi ønsker derfor tillykke til Ingrid Pärg og Herzegovina Firfod som vandt LC3, til Anette Damgård og Atterupgårds Schumacher som vandt LB3, til Sasha Beck Petersen og Ripasso som blev nr. 2 i LB1og til Beatrice Vilkonyte som med Harpix Firvod blev nr. 3 i LA1.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til vores fantastiske webmaster Palle Thilqvist som fylder 50 år og til Hanne Pilemand. HYP HYP Hurra 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2016. Bogmærk permalinket.