Uge 22 – 2016

KLIK – Trec stævne lørdag
SAR – Skovtur lørdag
Det er jo fantastisk som sommeren er kommet – skønne varmegrader, som dog godt kunne kombineres med en stille regn om natten – for foldene, banernes og havernes skyld 🙂 Det er en hyggelig uge vi går ind i.
16 seje SAR-ryttere har tilmeldt Ladywalken mandag aften i Lienlundparken i Nakskov. Det er nu 3 år vi går det og vi satser helt klart på godt vejr, masser af hygge og ikke mindst maaaaassssser af snak om løst og fast.

En anden hyggelig ting som hører til i denne uge er den fælles skovtur som finder sted på lørdag. Der kan meldes til via Facebook eller direkte til Sabrina Pilemand på sms 29 68 12 04. Turen koster 20 kr. for os der ikke har skovkort. Der er ligeledes arrangeret hestevogn med plads til 20 personer – denne tur koster også 20 kr. Vi slutter af med hygge og kage enten ude eller ind ved hjemkomst til Kjeldmosegaard.
Turen starter kl. 13, hvor alle skal være klar til at ride/køre – eller cykle 🙂
SAR har medlemmer spredt overalt i landet efterhånden. Jamile Johansen er bosat på Fyn og i weekenden var de til Stævne på Fredsmarkgård, hvor det blev til en 7. plads ud af 31 startende. Tillykke.
SAR havde også samlet et hold til Dressurvennernes Cup som blev afholdt i Ringsted. Holdet som bestod af Annielle Clausen, Louise Pedersen, Sabrina Pilemand og Sarah Jørgensen var 1 sølle % fra at indtage 3 pladsen. Super ærgeligt, men pigerne havde tilgengæld en hyggelig dag :)Dejligt at klubben igen i år var repræsenteret ved en af de helt store landsdækkende turneringer.
Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Tina Jeppesen, Lone Lund, Nadja Pedersen og Susanne Vennike – HYP HYP Hurra 🙂
Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2016. Bogmærk permalinket.