Uge 30 – 2016

NFRK C-stævne spring med Distriktsmesterskaberne i holdspring

Det har været en varm varm uge vi er kommet ud af – hold op hvor både heste og mennesker har måtte svede, og der har været kø til vandslangerne og det dejlige kølende bad. Men derudover holder mange ferie og der sker ikke så meget i klubben. Lidt kursus aktivitet – den ugentlige undervisning og de daglige gøremål må vist være det der kendetegner disse uger.

Den traditionsrige ridelejr i Vålse Vesterskov løber af stablen i denne uge og mon ikke de af klubbens ryttere der deltager glæder sig over det herlige vejr, muligheden for at bade med hestene, hygge med gamle og nye venner og blot få lov til at være hestepige/dreng fuldt ud uden at skulle tænke på hverdagen 🙂 Rigtig god fornøjelse til jer alle.

Ugens fødselsdagshilsen skal gå til Charlotte Nielsen – HYP Hyp Hurra.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2016. Bogmærk permalinket.