Uge 32 – 2016

BRN D—stævne dressur
VOSK C—stævne spring med de individuelle distriktsmesterskaber.

Sakskøbing Rideklub er som nogen af jer nok ved også medlem af Fritidssammenslutningen her i den Gamle Sakskøbing Kommune. Gennem Fritidssammenslutningen har vi en gang mulighed for at søge fra OK-fondsmidlerne, som foreningen samler sammen ved Benzinkort der bruges til at tanke med ved alle OK-standere i Danmark, hvis blot de er tilknyttet Fritidssammenslutningen. Det er helt genialt og har hvert år givet vores klub en pæn portion penge når vi har søgt.
Ud over fondsansøgningerne kan klubberne der er medlem af Fritidssammenslutningen tjene en ekstra skilling ved at bemande OKtanken ved Sakskøbing Brugs, og på lørdag er det SAR´s tur. Så kommer du forbi i tidsrummet mellem kl. 10 og 14 så vil vi stå nogle stykker og være behjælpelig med at tanke og derved tjene penge til klubben.

Ved stævnet i LSP var der flotte placeringer til SAR´s ryttere: Anette Damgård red sig til en flot 1. plads i LA2 på Atterupgårds Schumacher, Line Juliussen og Conair Row blev nr. 2 i LA4, Helle Frejlevog Wembleys Zarina blev nr. 2 i MB0, mens Annielle Clausen og Don Poblano blev B-hest og derudover vandt både MB0 og MB1 trods denne klasse var deres debut. Stort tillykke med de flotte placeringer 🙂

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Helle Frejlev og Jeanett Been – HYP HYP HURRA

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2016. Bogmærk permalinket.