Uge 34 – 2016

SAR Banetræning spring til fordel for Børnehjertefonden
NSPR C-stævne dressur
RKL D-stævne dressur

Der loves sol og sommer i den kommende uge, og heldigvis for os har vi valgt at lægge den 1. banetræning på fredag. Det bliver en hyggelig eftermiddag/aften, hvor alle kan være med. Der er klasser fra bom til jord op til 110 – se proprositioner på forsiden. Vi har i skrivende stund 36 starter og der er først sidste tilmelding onsdag eftermiddag, så der er MASSER af tid. Denne træning er til fordel for Børnehjertefonden og alle dressurrytterne kan sagtens være med til at trave bomme eller potteklassen som svarer til 20 cm. Det er bare ud af starthullerne og være med til at støtte et godt formål samtidig med at vi har det sjovt uden al nervøsiteten som ellers godt kan opstå under stævner. SÅ VORES OPFORDRING ER HELT SIKKERT – KOM GLAD!!!!!!

Distriktsmesterskaberne er som sagt lige ved at være over os – det bliver fedt, men også kæmpestort da vi huser både hold og individuelle mesterskaber. Der er i skrivende stund samlet 3 ponyhold, så vi ved med sikkerhed at de mesterskaber for en gang skyld også kommer til at rides. Det er så dejligt og vi glæder os til at skulle lave en fest for jer alle. Rosetterne er netop hjemkommet – nu skal vi bare finde ud af hvor mange der skal trykkes på alt efter hvor mange der melder til de respektive mesterskaber 🙂

Ved det flotte arrangement ved LF-Hestedag var der faktisk en del af klubbens ryttere i aktion. Janni Krygermeier red Clinik ved Bo Høstrup fredag, mens Emma Nymand og Vicky Pejter Larsen havde en træningsclinik med deres træner Anne Troensegård for at vise hvorledes der arbejdes med de unge ryttere. Begge disse piger var også en del af det flotte afslutningsshow. Flot piger – dejligt at klubbens ryttere gør det så godt at de ligefrem inviteres til opvisninger!!!!

I Viemose har der været stævne og desværre er der ingen resultater tilgængelige på live, men vi ved fra pålidelig kilde at Tina Jeppesen og Rave-on vandt LA2. Stort tillykke til Tina og den store dreng.

På Bellinge har der også været stævne og i vanlig god stil var der resultater med det samme: Helle Frejlev og hendes unge hoppe Pompei blev nr. i i LC1-3klassen, Katrine Hillebert Jacobsen og Vejrholts Nan vik både 1. og 2. pladenen i LA1-6klassen. Ditte Ploug og Lacey Romantic Vicky vandt LB1-3klassen mens Tanja Lohse og Loulou Sjælstofte vandt MB-MAklassen. Stort tillykke til de seje ryttere med de flotte placeringer

Der er ingen fødselsdagshilsner i denne uge, men så vil vi istedet ønske en herlig uge. Vi håber at se jer til arrangementet på fredag hvor der vil være røde pølser og jordbærkoldskål i Tutten.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2016. Bogmærk permalinket.