Uge 36 – 2016

RØSK D-stævne dressur/spring
LFHR E-stævne dressur/spring
FRKS D-stævne dressur

DMI lover sensommer i næste uge –og vi x så meget fingre, for vi holder fest i næste weekend, hvor årets distriktsmesterskaber i dressur for både hest og pony, hold og individuel skal afholdes på Kjeldmosegaard. Vi er superglade for den store opbakning der har været til ALLE Mesterskaber. Det er mange år siden der har været 11 kat I ponyer til start i et individuel mesterskab, og hos hestene skal de faktisk ride for at sikre sig deltagelse til søndagens finale, idet kun de 12 bedste går videre. Total sejt!!!

Men stævnet kræver jo også en masse planlægning og en masse hjælp, og vi vil gerne sige 1000 tak til alle de mange fantastiske medlemmer og venner af klubben som vælger at give en hånd med. Det er fantastisk og betyder uendeligt meget for at vi endnu engang kan vise hvad SAR formår. TAK på forhånd!!!

Efter banetræningssuccesen håber vi at alle de seje ryttere som var der har lyst til at deltage i SAR´s halloween-springstævne. Det bliver en super uhyggeligt på den sjove måde, da ridehuset vil være pyntet op, der er bestilt de sejeste rosetter, og der er klasser så alle kan være med…. Vi starter ud med bom på jord over potteklassen helt op til LA*. Vi håber så meget i har lyst til at være med 🙂

I VOSK var Anette Damgård og Atterupgårds Schumacher til start og vandt LA1-LA2klassen. Tilllykke til Anette 🙂

Klubbens seje ponyrytter Sophia Pedersen har været til Store Hestedag med begge sine seje ponyer og havde nogle gode ture. I 60 cm klassen (met B0) var begge ponyer fejlfri, så Sophia fik både roset med SpeedyEnduro og med Don Junior. Stort tillykke Sophia!

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Camilla Würtz Ødegaard – HYP HYP HURRA 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2016. Bogmærk permalinket.