Uge 42 – 2016

BRN D-stævne dressur/spring
SAR Wellness starter op kl. 19.30

Stævnesæsonen 2016 er Slut!!! Vi startede ud med et skønt klubmesterskab, så blev det Sydhavscuppen i herligt samarbejde medLSP. Sommeren er for os lig med støttestævne som i år blev udvidet med en spring-stævne-træningsaften. Distriktsmesterskaberne blev også fejret og i lørdags afsluttede vi sæsonen med en springfest uden lige. Vi havde inviteret til halloween-stævne og vi var omgivet af riddere, safari-globetrottere, zombier, prinsesser, pandaer, død og ødelæggelse og en masse masse mere. Folk havde virkelig gjort noget ud af det og vi havde selv pyntet ridehuset ret fint op. Tina Jeppesen var som sædvanligt på pletten så der kommer billeder inden alt for længe.
Med afslutningen af stævnesæsonen vil vi gerne benytte lejeligheden til endnu engang at takke ryttere, forældre, officials og publikummer for at møde talstærkt op til hvert af vores stævner, vi vil også takke for altid fantastiske sponsorer, men ikke mindst skal vi takke for u-undværlige hjælpere, som gør at netop vi kan holde de fedeste stævner. TUSIND TAK TIL ALLE 🙂

Men fordi stævnesæsonen er slut ligger klubben jo ikke i dvale. Mandag den 17. startede wellenessen op igen. Så mød op hver anden mandag kl. 18.30 og nyd stilheden og den efterfølgende hygge.

På fredag skal vi for første gang have undervisning med Cristoffer (nej – ikke ham Christoffer, men spring-Cristoffer). Det er Janni Krygermeier som er tovholder på den aftale, men kom gerne og kig. De starter ud kl. 19.00 til 22.00

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Janni Krygermeier. HYP HYP HURRA 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2016. Bogmærk permalinket.