Uge 51 – 2016

Tænk sig – i den kommende weekend er det jul. Juleaften, 1.juledag og 2. juledag og UPS pludselig er det hele bare slut. Alt det vi har gået og glædet os til i over en måned er i løbet af 3 dage slut, og der går et helt år endnu før at vi igen skal se vores elskede julepynt, høre de fantastiske sange, spise pebernødder, bage klejner og som i år hvor vi også deltog i juleoptoget. HOLD OP DET GÅR STÆRKT.

Der sker ikke alverden for alle har travlt med alverdens ting, og alligevel holder vi ikke ferie. Tirsdag skal vi have en af årets hyggeligste springaftner, idet vi holder æbleskivespring. Vi starter kl. 19 og er færdig ca. kl. 22. Kom og kig og få en herlig aften med masser af spænding. Vi har selvfølgelig åben i tutten 🙂

LSP har holdt klubmesterskab, men havde tid til at have et par åbne klasser, så her tog enkelte SAR-ryttere ud og viste flaget som de så flot har gjort igennem hele året. Beatrice Vilkonyte og Charlott Firfod red sig til en 4. plads i LC-klassen og til en sejr i LB-klassen. Louise Pedersen og den skønne Ozzy Osbourne fik en flot 3. plads i LA-klassen. Tillykke til jer.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Karoline Krøyer, Charlotte Kozeluh, Amalie Bang og Simone Andersen. Tillykke til jer 🙂

fb_img_1482008005558

Og med billedet af 2 fantastiske juleheste, vil bestyrelsen blot ønske alle vores medlemmer, gode venner og alle de skønne officials som har gæstet os i årets løb en RIGTIG GLÆDELIG JUL 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2016. Bogmærk permalinket.