Uge 02 – 2017

De første uger i året er som regel ikke ret aktive, hvis man kigger på stævner, kurser osv. Men da det jo ikke kun er det der kendetegner klubben, kan vi fortsat se at der er run på ridehuset og derved træningen af alle de skønne heste. Vi ved jo også at i der ikke kommer fast på Kjeldmosegaard træner med henblik på enten stævnestart eller blot fordi det er en del af det skønne ved at have hest #træningmådertil.

Årets tidlige uger bliver brugt til at få skrevet formandsberetninger, overveje klubmesterskabet, få gjort regnskab færdigt, få søgt og indberettet hvad søges og indberettes skal hos DIF og Kommunen.

På fødselsdags siden kan vi ønske tillykke til Cecilie Møller Pedersen, Gitte Olsen, Karina Romme, Sofie Berg og Michael Christiansen. Stort tillykke og HYP HYP HURRA til jer 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2017. Bogmærk permalinket.