Uge 04 – 2017

SAR – Erfamøde for distrikt 5 stævneholdere.

Vi har i denne uge lagt proprositioner op på go.rideforbund.dk og der er allerede rift omkring de 22 pladser der er i hestdressur – 9 har allerede meldt til ! Det er sejt, men det sætter også jer ryttere i et dilemma for tør i vente til sidste tilmelding eller må i tage chancen og melde til. Gør i det sidste og vælger at melde fra, så har vi garanteret lavet en venteliste så pladserne alligevel bliver udfyldt, men derfor skal man jo ikke sætte sig på pladser man ikke forventer at bruge.
Vi har igen i år valgt at springningen klares efter en stilspringning. I År har vi allieret os med en stildommer på Slagelse, og vi glæder os helt vildt.

i den forgange weekend var der fotosession på Kjeldmosegaard, idet Tina Jeppesen havde lavet aftale med at forevige 3 gravide medlemmer og deres heste. I får lige et billede som vi synes er lidt skønt 🙂

På onsdag afholder distriktet ERFA-møde på SAR. Vi håber at der er flere stævneholdere fra distriktet som kommer forbi os – vi glæder os til at udveksle erfaringer, og håber at vi kan få lov at kigge en springklub over skulderen for at ruste os til ønsket om afholdelse af C-stævner næste år.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Mathilde Pedersen og Jan Herneth – TILLYKKE TIL JER 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2017. Bogmærk permalinket.