Uge 43 – 2009

Efterårsferien er forbi, men sikke et flot vejr det har været ;0)

Klubbens ponyhold klarede sig næsten over evne til distriktsmesterskaberne i holdspring. De blev nr. 3 (første uplacerede) og havde en fantastisk dag.
Billede fra FKR - C-stævne i Spring med Holdmesterskab - 24. - 25. okt. 2009
Hesteholdet var derimod ramt at sort uheld til mesterskabet, og pigerne måtte sande at hestene er levende væsener og ikke altid gør som man håber. Men Men Men – de har ikke tabt modet og håber at tage revance næste år.

Derudover har en del af klubbens medlemmer været i aktion i denne weekend. Mette Kozeluh og Sabrina Biltzing vandt LC – springninger i Faxe og i LSP vandt Emma Nymand LA5 for pony, Kit Nørbjerg Jensen vand LA6 for heste og Rikke Strate satte sig på MB0 og MB1.

I weekenden skal klubbens springryttere til distriktsmesterskab for hold i Faxe, og vi x fingre for at det går godt. Så al mulig held og lykke til Helene Christensen, Charlotte Piil Nymand, Sabrina Pilemand og Maria Nielsen som starter ponyerne og til Marlene Piil Nymand, Sabrina Biltzing, AnnSofie Madsen og Louise Jørgensen som starter hestene.

Torsdag og fredag vil ridehuset være lukket. Vi får i de dage sat vandingsanlæg op!!

Barrieren påbegyndes inden længe. Der vil så blive opsat en afspærring således at de yderste 3 meter ikke kan benyttes. Du og din hest/pony vil måske blive udfordret af håndværere i ridehuset, men ridehuset vil være åbent for ridning.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2009. Bogmærk permalinket.