Uge 13 – 2017

MLR D-stævne dressur og spring
VOSK D-stævne dressur og spring

Så ….. ugen efter klubmesterskabet og de udendørsbaner er igen perfekte! Det nytter jo ikke noget at blive ved med at hænge sig idet, men for pokker det er ærgeligt 🙂 🙂
Men hvad der ikke er ærgeligt er, at foråret helt sikkert er på vej……. Urene blev i weekenden stillet en time frem – det er nu allerede lyst til kl. 20 og det er da så skønt. Foråret er bare noget helt særligt, fuglene synger og vi elsker den milde vind og hestene kan snart komme af med DÆKKENERNE!!!! Hvor skønt for både dem og os.

i den forgange weekend havde Annielle Clausen og Don Poblano landsstævne-debut ved B-stævnet i Holte og vi synes det var en flot debut fredag med rigtig fine % – Der er lige steppet op fra C-stævnerne, men vi ønsker den skønne ekvipage held og lykke i den videre færd frem. Pernille Magnusson ogPoppelgårdens Notre Ravel var også afsted, og gjorde rigtig fin figur i søndagens MB3.

Ved springstævnet på Baunehøj var Sopia Pedersen og Speedy Enduro i godt humør. De blev en flot nr. 1 i LB* mens de fik en mindst lige så flot 4. plads med hjem i LA*. Så stort tillykke til den hurtige ekvipage.

Det er snart ved at være påske og vi vil gerne benytte langfredag til at invitere til Bagagerums-salg. Se mere på opslaget her på forsiden – vi håber du har lyst til at fylde bilen med lopper og komme forbi. En bilplads koster kun 25 kr.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Casper Schou, Britt Carstens og Lenette Lundqvist. HYP HYP HURRA for jer 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2017. Bogmærk permalinket.