Uge 14 – 2017

NFRK C-stævne spring

De sidste dage i denne forgange uge har da givet os så meget blod på tanden….. Vi vil have forår og varme. Tænk hvad sol og ridning udenfor kan gøre ved ens humør 🙂 Alle er jo vilde med det lune vejr, det spirende græs, påskeliljerne smukke hoveder der dukker i den lette vind og fuglene som er begyndt at bygge reder og synger for os og hinanden. Det er den herligste tid på året.

Foråret er jo også der hvor vi begynder på alle lave aktiviteter uden for, og langfredag afholder vi derfor bagagerumssalg, og der er på nuværende tidspunkt tilmeldt 16 biler. Men der er plads til flere så sig endelig til, hvis du har lyst til at bruge lidt af påske dagene på hygge i klubben.

Foråret er også lig med rigtig meget gang i stævnerne. Desværre kan vi ikke se resultater fra MLR, men vi har til gengæld fået lov at vise et billede af Oliver og Yeehaa som ihvertfald må have redet 2 flotte 0-runder iflg. rosethøsten.

Ved stævnet i VOSK var der rigtig mange af klubbens ryttere til start og Beatrice Vilkonyte og Charlott Firfod vandt klassen LB123, mens Karoline Krøyer og Mercury blev både nr. 1 og 2 i LA123 klassen. Holdcuppen blev vundet af et hold med 2 seje SAR-pony piger Marie Bonde Andersen og Amour samt Nikoline Bjørkmann og Operah Winfrey som sammen med 2 veninder slog alle hestene holdene og løb med den røde roset og sponsorgaverne fra Rema. Tillykke til dressur-rytterne 🙂

Springrytterne var også flot repræsenteret i VOSK og i 30 cm blev det til 2 fejlfrie runder forMerle Hansen på Hoppity Hop, 1 fejlfri runde til Marika Hansen og Luna Hansen som begge red Keeley Keeley. i 40 cm red Merle Hansen nu på Sille og var fejlfri både her og i 50 cm, hvor også hendes mor Maria Hansen på Keeley Keeley havde 2 fejlfri runder. TILLYKKE til den sejeste familie Hansen 🙂

På Midtsjælland red Trude Hestengen og Strandagergårds Deluxe deres debut i MB0 og den skønne 6 årige vallak valgte at gå over 70% og vandt klassen. Tillykke.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Pernille Mortensen, Louise Pedersen og Steffie Herneth. HYP HYP Hurra 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2017. Bogmærk permalinket.