Uge 19 – 2017

RØSK D-stævne dressur

BEDEDAG DØLLEFJELDE Marked

Den luneste søndag er netop overstået og vi er igen stået op til en kold mandag morgen med kulde og blæst…… VI gider ikke mere og vil gerne have forår. Der er nemlig kun 14 dage til 1. afdeling af SydhavsCuppen finder sted i LSP! Det er jo som i godt ved 5 års jubilæum, og der er kommet de skønneste sponsorgaver ind. Prøv at tjek Facebooksiden SydhavsCuppen – det er HELT VILDT!!!! Så det bliver spændende. Sidste tilmelding er mandag den 8. maj kl. 23.59, så der er måske stadig tid når du læser disse korte nyheder.

Den kommende weekend byder på Døllefjelde marked, og i traditionen tro kan vi så godt sige på gensyn til de unge i klubben, for dem ser vi først i næste uge 🙂 Rigtig god fornøjelse til jer – vi andre kan køre ned og få en dølle-pølse og en pilsner i stille og roligt tempo i stedet. Skovtur er nærmest et no-go den weekend, for der er UMULIGT at komme over Nystedvejen for at finde indgangen til skoven, så husk det hvis du alligevel får begivet dig afsted.

i Lørdags havde vi Vingummispring, og det var en skønherlig dag. 25 starter havde vi igennem og der blev langet næsten 200 store, skønne, bløde og velsmagende vingummier ud over disken for næsten alle havde fejlfrie runder . Vi annoncerede i sidste uge at vi synes de her skønne ponyunger skulle have lov til at samle ind til de ponyer som for ikke så længe siden blev overgivet i Hestens Håbs varetægt, og med startsgebyrer og ekstra donationer kan vi sende 2.000,- kr. afsted. Det er sejt og vi er stolte af jer!!!!!

Ved stævnet i RKL var klubbens piger afsted, og Katrine Mathiesen og Hot Chili vandt LA-klassen for ponyer, mens Louise Pedersen og hendes nye makker Vivaldi II vandt LD klassen. Beatrice Vilkonyte red debutanten Psalme Firfod så fint rundt at det rakte til både 1. og 2. pladsen i LC-klassen. Stort tillykke til de seje piger!

I denne uge skal vi ønske Hanne Wilstrup tillykke med fødselsdagen. HYP HYP HURRA 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2017. Bogmærk permalinket.