Uge 20 – 2017

MØN D-stævne dressur
LSP SydhavsCup indledende runde.

Det har været en weekend i Døllefjeldes navn, og der er derfor ikke sket de store ting. Og så alligevel….. springbanen er blevet slået, og inden længe har Hans Herman nok sat spring op og ud, fordi der er inviteret til springkursus den 6. juni 2017 ved berider Lars Birkedal. Se mere på forsiden af hjemmesiden… I skrivende stund er der 3 pladser tilbage !

den kommende weekend står i SydhavsCuppens navn…… Indledende runde afholdes hos LSP og om 3 uger er finalen. Vi har som altid brug for hjælpere til det ene og det andet, så sig ENDELIG til hvis du kan afse bare nogle få timer. Alt hjælper og alt vil blive værdsat 🙂

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Randi Storm og Marie Bonde Andersen. HYP HYP HURRA 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2017. Bogmærk permalinket.