Uge 33 – 2017

RØSK D-stævne spring aften
NOR D-stævne dressur

Så blev det ugen, hvor skolen starter igen. Mange af vi voksne er nok i gang igen efter ferien, men skoleungerne har kunne glæde sig over 7 ugers ferie. Ikke i perfekt sommervejr, men er det ikke normalt sådan at det kommer når i starter i skole? Vi x fingre for at sommeren ankommer nu og varer indtil midt i oktober. xxxxxxxxxxx

Der har været fart over feltet i den forgangne weekend, hvor VOSK lagde baner til distriktsmesterskaberne i spring – både hold og individuelt! …… og SAR har en distriktsmester J Josefine Voss Madsen og smukke Honey De´Luxe vandt det individuelle mesterskab for heste. I Ponyernes klasse var Sofie Berg til start for Kat II ponyerne, og her blev hun og Catch me if you can en flot nr. 2. STORT TILLYKKE TIL DE SEJESTE REJER PÅ SPRINGBANEN!!

Mesterskaberne var dog ikke de eneste klasser i VOSK og udover titlen som distriktsmester vandt Josefine og Honey De´luxe også LB**, mens Sofie og hendes anden pony Casco blev nr. 3 i LA*. Silke B. Pedersen og Tornado var desuden fejlfri i LB**. Tillykke også med de resultater.

Victoria Enemark og Regina Kærlund var kørt til Roskilde i lørdags for at ride i Rideklubben Vestervang. Her løb de med sejren i LB-klassen. TILLYKKE J

Søndag holdt LSP stævne og her var der igen ryttere fra SAR iblandt placeringerne. Cecilie Andersen og Calandia Elipse vandt LA1 for pony, mens Nikoline Bjørkman Holm Hansen og Oprah Winfrey vandt deres LA6 debut også for pony. I Hesteklasserne var der også placering for en for gammel ponyrytter idet Pernille Mortensen og den charmerende Skærgårdens Runaway Love blev nr. 2 i LA-klassen for heste. 3 seje ponyer og deres ryttere – TILLYKKE J

Lørdagen bød på LF Hestedag, og arrangørerne kunne prise sig heldige med næsten godt vejr hele dagen. SAR havde lidt ryttere afsted, idet Britt Carstens havde vundet en clinik med Sidsel Mørkebjerg fredag og Lenette Lundqvist og Primo var blevet hidkaldt som hjælp til afslutningsshowet. Derudover har der helt sikkert været en masse af klubbens medlemmer afsted for at kigge, suge indtryk, måske lave en god handel i boderne eller få lidt godt at spise.

Nyd ugen – stubmarkerne venter vel snart derude??

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2017. Bogmærk permalinket.