Uge 52 – 2017

VOSK C-stævne dressur (Fredag og lørdag)

Så er det årets sidste uge, og vi håber at i er kommet godt igennem julen og nyder hvis der fortsat er ferie og måske ser frem mod nytår.

I Sakskøbing Rideklub vil vi blot benytte lejligheden til at sige alle vores skønne medlemmer og især alle de frivillige som gør en kæmpe indsats for klubben, både i dagligdagen, men så sandelig også når vi inviterer til stævne, en kæmpe tak. Uden jer var der ingen klub……. Hvis vi skal bruge denne sidste uge i 2017 på at kigge lidt tilbage, så har der været så mange fede arrangementer i klubben, både for børn og voksne. Året starter jo altid ud med wellness-teamet som ønsker godt nyt år i champagne og kransekage, så blev det til fastelavnsfest for de mindste og der var vingummispring, hvor de mindste samlede sammen til Hestens Håb som havde fået misrøgtede ponyer på stald. Så kom vores skønne klubmesterskab med tilhørende sponsorfrokost, herefter SydhavsCuppen som igen overgik vores vildeste fantasier. Hippoaden lavede igen et fantastisk stævne, så kom støttestævnet med rekord mange starter, efterfulgt at vores kæmpestore støtte-spring-træningsdag og i et udendørsspringstævne med så mange skønne ryttere og masser af vand. Halloween blev fejret med skattejagt for de yngste ogderes forældre, og vanen tro sluttes året altid af med Hans Hermans populære æbleskivespring. Indimellem har der været spændende træninger og foredrag, krydret med hverdagshygge og beerride.

Så med en lille beretning om året der er gået vil vi ønske jer alle sammen et rigtig glædeligt nytår – håber i kommer helt igennem og at i igen er klar til en spændende sæson i 2018, hvor klubmesterskaberne er i slutningen af marts, og hvor vi endnu spændt venter på datoer for de øvrige stævner, hvor både Hippoaden og dressur-teamet afholder Sjællandsmesterskaber. Vi glæder os, og der bliver i starten af januar udsendt indkaldelse til generalforsamling og meddelelse om indbetaling af kontingent og facilitetskort.

GLÆDELIG BAGJUL OG GODT NYTÅR 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2017. Bogmærk permalinket.