Uge 50 – 2009

Låge nr. 7 – 13 må nu åbnes i julekalenderen

Gitte Pilemand fylder 44 år – TILLYKKE
Jonna Kubbe fylder 54 år – TILLYKKE

Iben Dreyer har fundet en låne hest – den er venligst udlån af Stutteri Højris, hvor Ibens Herzog jo også er fra.

Søndag er der juleoptog som starter kl. 13.00 fra Skotte med efterfølgende hygge hos Bjarne og Dorit. Der vil i næste uge være billeder og ekstra tekst under afholdte arrangementer – så tjek det ud og se eventuel hvad du gik glip af ;0)

Juleoptog 13. december 2009 Juleoptog 13. december 2009
Se flere billeder her

3. søndag i advent.

Har du brug for julegaveideer har klubben fået lavet seje streamere med teksten : En rigtig rytter er en SAR-rytter. Dette logo kan også broderes på forskellinge ting – se under klubtøj hvordan det kan se ud!

Suhrsminde afholder i januar kursus med en ride-sports psykolog – se mere på deres hjemmesiden www.suhrsminde.dk da sidste tilmeldingsfrist hurtigt nærmer sig.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2009. Bogmærk permalinket.