Uge 52 – 2009

Så må låge nr. 21-24 åbnes i årets julekalender.

Tak til Mogen og Jonna Kubbe som har givet klubben et musik-anlæg til ridehuset. Vi ved det vil blive flittigt benyttet ;0)

Skolerne holder juleferie – herligt ;0)

Tirsdag aften holder springholdene juleafslutning med Hans Herman. Der er hvisket om gløgg og æbleskiver samt højdespring ;0)

Juleaften er på Torsdag – husk at få ordnet de sidste gaveindkøb inden og ellers GLÆDELIG JUL ALLE SAMMEN ;0)

Husk juleaften er sidste chance for at deltage i Aktivitetsudvalgets julekonkurrence!!!

Katja Luffe har fødselsdag 1. juledag – tillykke

1. – 2. og så endelig 3. juledag, hvor hestene der skal bo på Kjeldmosegaard begynder at ankomme kl. 14.00. Det bliver en herlig dag med velkomsttårer i hobetal.

Send gerne snevejrs- eller julebillederne ind til hjemmesiden! Der må kunne skydes nogle fantastiske billeder i øjeblikket…..

Medlemmernes egne snevejrsbilleder:

Hermed ønsker vi alle SARs medlemmer en rigtig Glædelig Jul og et sund og lykkebringende Nytår
:0) Linda og Palle Thilqvist
Glædelig Jul fra Webmaster og hans kone

Ville lige sende et billede af Jeg og Sirius Hippios i sneen 🙂
-God jul! 😀
Emma Nymand og Sirius Hippios ønsker en Glædelig Jul

En lille julehilsen fra Alberte og Jette Sander Pedersen

Håber I alle (hest som rytter) får en god jul og et godt nytår, og vi glæder os på jeres vejne, at I nu flytter ind i de flotte nye stalde.
Også mange juletanker til Bjarne og Dorit ! Det er altid dejligt, at få en stort smil og et glad “hej”, når man kommer ud til jer.
Julehilsner Alberte og Jette
En lille julehilsen fra Alberte og Jette Sander Pedersen

Sjov i snevejr – Monica Skibsted & Rikke Strate
Sjov i snevejr - Monica Skibsted & Rikke Strate

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2009. Bogmærk permalinket.