Uge 1 – 2010

Korte nyheder for 2009 ligger nu i Nyhedsarkivet.

Sakskøbing Rideklub i Ridehesten.com – Glædeligt Nytår i sakskøbing Rideklub – Klik for at se mere

Bestyrelsen indstillede i oktober 2009 formand Charlotte Munch til årets leder/indsjæl i Guldborgsund Kommune, men desværre gik prisen til Tambourkorpset! Beklager Charlotte – vi synes du havde fortjent den ;0(

Bjarne og Dorit “overtager” pasningen af stalden på Kjeldmosegaard og opstaldere klarer fremover weekends og helligdage.

Simone Mikkelsen fylder 20 år – TILLYKKE Karoline Andersen fylder 23 år – TILLYKKE

Undervisningen vil igen køre i vante rammer – se tider her på hjemmesiden eller i ridehuset. Lørdage og søndage er der sat tid af til henholdsvis spring/løsspring og horsemannship – husk at skrive jer på tavlen når tiderne benyttes således at andre ikke går forgæves i håb om et ledigt ridehus ;0)

Husk at få betalt for facilitetskort!

Så er 2010 startet – al mulig held og lykke til jer alle hver især. Vi håber at de planlagte projekter og ønsker for året vil gå i opfyldelse!!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2010. Bogmærk permalinket.